heajthysy heajthysy .

heajthysy

رفتارهای خودخواهانه در ازدواج

راه حل: با کمک یک درمانگر، ارتباط باز می تواند به زوجین کمک کند تا دلایل بی اعتمادی خود و راه هایی را که می توانند آن را حل کنند، درک کنند. درمانگر همچنین می‌تواند تمرین‌های اعتمادسازی را پیشنهاد کند تا به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به یکدیگر اعتماد کنید. تربیت کودکان آشنا با فناوری

 رفتار خودخواهانه

حتی اگر می توان با ایجاد تغییرات جزئی در نگرش خود نسبت به همسرتان به طور موثر با خودخواهی مقابله کرد، اما هنوز هم یک مشکل ازدواج گسترده است.

بخش بزرگی از داشتن یک رابطه این است که زندگی خود را با یک شخص دیگر و اولویت های آنها ترکیب کنید. زوج‌ها اغلب این انتقال را دشوار می‌دانند، زیرا اولویت‌های جمعی می‌توانند با اولویت‌های شخصی تضاد داشته باشند، که می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

راه حل: همدلی تنها راه حل رفتار خودخواهانه است. سعی کنید دیدگاه های یکدیگر را درک کنید و توجه را به یک عادت تبدیل کنید. اگر اهداف فردی شما در تضاد با اهداف شما به عنوان یک زوج است، سعی کنید با شریک زندگی خود با آسیب پذیری آشکار صحبت کنید.

 مسائل خشم

متأسفانه از دست دادن عصبانیت، فریاد زدن یا فریاد زدن از روی عصبانیت و آسیب جسمی به خود یا همسرتان یکی از مشکلات رایج ازدواج است.

با افزایش استرس ناشی از عوامل درونی و بیرونی و در حالت خشم، ممکن است نتوانیم خشم خود را کنترل کنیم و طغیان نسبت به عزیزانمان می تواند برای یک رابطه بسیار مضر باشد.

راه حل: اگر عصبانیت مشکلی است که با آن دست و پنجه نرم می کنید، با یک مشاور صحبت کنید تا مهارت های مقابله ای را بیاموزید تا خشم را از خود دور کنید تا بر روابط شما تأثیری نگذارد. همچنین می توانید قبل از گفتن کلمات عصبانی که ممکن است رابطه شما را خراب کند، با شمردن تا ده شروع کنید. مدیریت زمان فرزندتان

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۳:۵۴ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)