heajthysy heajthysy .

heajthysy

بینش در قانون قطبیت در روابط

ممکن است اصطلاح قطبیت رابطه را شنیده باشید اما مطمئن نیستید که به چه معناست یا چگونه به آن در رابطه خود دست یابید. در این مقاله توصیه هایی در مورد این موضوع ارائه می شود، بنابراین می توانید تشخیص دهید که آیا از قانون قطبیت به خوبی در رابطه خود استفاده می کنید یا خیر. برای اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید. آموزش یک چیز جدید به کودک

قانون قطبیت در یک رابطه چیست؟

بنابراین، قطبیت رابطه چیست؟ این به این ایده اشاره دارد که در هر رابطه دو قطب باید وجود داشته باشد. یک نفر باید انرژی زنانه داشته باشد و دیگری باید انرژی مردانه داشته باشد. این چیزها با هم جذب خواهند شد.

آیا قطبیت به معنای جذابیت است؟

اگر در مورد نحوه جذب آهنرباها در مدرسه یاد بگیرید، در مورد انرژی تطبیق در روابطی که قطبیت پوشش می دهد، بیشتر می فهمید. به عنوان مثال، اگر 2 انرژی زنانه در رابطه وجود داشته باشد، ممکن است زن و شوهر برای یکدیگر جذابیت نداشته باشند و همین امر در مورد 2 انرژی مردانه صدق می کند.

به طور کلی، همه روابط به قطبیت انرژی زنانه و مردانه نیاز دارند تا جذب یکدیگر شوند. در غیر این صورت، شخصیت آنها می تواند باعث دفع یکدیگر شود.

قطبیت مردانه چیست؟

قطبیت مردانه کمی متفاوت از زنانه است. ممکن است به شما کمک کند از خودتان مطمئن باشید، تصمیم بگیرید و بتوانید از پس مشکلات برآیید، و ممکن است به انرژی زنانه در رابطه شما کمک کند که وقتی اینگونه رفتار می کنید راحت شود.

به عنوان مثال، با یک قطبیت مردانه، ممکن است احساسات خود را اغلب بیان نکنید و هنگام تلاش برای انجام کاری مطمئن باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد معنای قطبیت مردانه، ممکن است بخواهید در مورد این موضوع بیشتر بخوانید. آموزش خواندن به کودکان

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۱۰ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)