heajthysy heajthysy .

heajthysy

چگونه يك ازدواج شاد داشته باشيم

براي داشتن يك ازدواج شاد، مهم است كه بفهميد ازدواج چيست، ازدواج براي شما چه معنايي دارد، با هم بر چالش ها غلبه كنيد، هماهنگ كار كنيد و نه عليه يكديگر.ابزارهاي ضروري براي فريلنسر شدن

خوشبين بودن، ابراز قدرداني، تقسيم مسئوليت ها و موارد ديگر ضروري است.

 بهترين توصيه ازدواج چيست؟

توصيه هاي ازدواج مي تواند به زوج ها كمك كند تا جنبه هاي مهم زندگي زناشويي را درك كنند، يك رابطه خوب را حفظ كنند و براي زماني كه مشكلات سر زشت آنها را بالا مي برند، آماده شوند. 

زوج ها بايد با انتظارات واقع بينانه وارد ازدواج شوند، رويكرد حل مسئله را در پيش بگيرند و خواسته ها و نيازهاي خود را با يكديگر در ميان بگذارند.

چگونه مي توانم ازدواج خود را از طلاق نجات دهم؟

ازدواج ممكن است با مشكلات مختلفي روبرو شود. با اين حال، همانطور كه ضرب المثل مي گويد: «براي تانگو دو نفر لازم است»، اين زوج بايد به عنوان يك تيم روي رفع مشكلات كار كنند تا وقتي ازدواج در حال سقوط است، آن را نجات دهند.

به دنبال اصلاح ازدواج ناخوشايند خود هستيد؟ در اينجا 3 كلمه وجود دارد كه مي تواند ازدواج شما را از طلاق نجات دهد.

رابطه جنسي در ازدواج چه اهميتي دارد؟

صميميت جنسي مي تواند اعتماد را در يك رابطه ايجاد كند و آن را براي ازدواجي كه در آن افراد قول مي دهند زندگي خود را با يكديگر بگذرانند، مهم تر مي كند. اين مقاله را بخوانيد تا بدانيد رابطه جنسي در ازدواج چه اهميتي دارد.

چگونه با همسر خود در مورد رابطه جنسي ارتباط برقرار كنيم

مسائل جنسي، در صورت عدم برقراري ارتباط، مي تواند براي شريك زندگي ايجاد شود و نااميد كننده باشد. علاوه بر اين، ازدواج بدون جنسيت نيز مي‌تواند يك الگوي روابط ناسالم ايجاد كند، در نهايت باعث سقوط مي‌شود كه در آن هر يك از طرفين يا يكي از آنها ممكن است به اين فكر كنند كه چگونه با همسر در مورد رابطه جنسي ارتباط برقرار كنند.ابزارها براي فريلنسرهاي مستقل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۳:۲۸ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)

بينش در قانون قطبيت در روابط

ممكن است اصطلاح قطبيت رابطه را شنيده باشيد اما مطمئن نيستيد كه به چه معناست يا چگونه به آن در رابطه خود دست يابيد. در اين مقاله توصيه هايي در مورد اين موضوع ارائه مي شود، بنابراين مي توانيد تشخيص دهيد كه آيا از قانون قطبيت به خوبي در رابطه خود استفاده مي كنيد يا خير. براي اطلاعات بيشتر به خواندن ادامه دهيد. آموزش يك چيز جديد به كودك

قانون قطبيت در يك رابطه چيست؟

بنابراين، قطبيت رابطه چيست؟ اين به اين ايده اشاره دارد كه در هر رابطه دو قطب بايد وجود داشته باشد. يك نفر بايد انرژي زنانه داشته باشد و ديگري بايد انرژي مردانه داشته باشد. اين چيزها با هم جذب خواهند شد.

آيا قطبيت به معناي جذابيت است؟

اگر در مورد نحوه جذب آهنرباها در مدرسه ياد بگيريد، در مورد انرژي تطبيق در روابطي كه قطبيت پوشش مي دهد، بيشتر مي فهميد. به عنوان مثال، اگر 2 انرژي زنانه در رابطه وجود داشته باشد، ممكن است زن و شوهر براي يكديگر جذابيت نداشته باشند و همين امر در مورد 2 انرژي مردانه صدق مي كند.

به طور كلي، همه روابط به قطبيت انرژي زنانه و مردانه نياز دارند تا جذب يكديگر شوند. در غير اين صورت، شخصيت آنها مي تواند باعث دفع يكديگر شود.

قطبيت مردانه چيست؟

قطبيت مردانه كمي متفاوت از زنانه است. ممكن است به شما كمك كند از خودتان مطمئن باشيد، تصميم بگيريد و بتوانيد از پس مشكلات برآييد، و ممكن است به انرژي زنانه در رابطه شما كمك كند كه وقتي اينگونه رفتار مي كنيد راحت شود.

به عنوان مثال، با يك قطبيت مردانه، ممكن است احساسات خود را اغلب بيان نكنيد و هنگام تلاش براي انجام كاري مطمئن باشيد. براي اطلاعات بيشتر در مورد معناي قطبيت مردانه، ممكن است بخواهيد در مورد اين موضوع بيشتر بخوانيد. آموزش خواندن به كودكان

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۱۰ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)

شكل گيري شهر ها در سال 2100

باستان شناسي هاي بزرگ به عنوان جايگزيني براي شهرهاي سنتي در حال ظهور هستند

تا سال 2100، مسائل زيست‌محيطي و كاهش منابع، بشريت را وادار كرده است كه شيوه طراحي مناطق شهري را به شدت مورد بازنگري قرار دهد. و شهرها در حال حاضر به طور فزاينده اي متراكم و خودكفا در شمال اروپا، روسيه، كانادا و قطب جنوب غربي شده اند. روش مراقبت از كامپيوتر

در نتيجه، آركولوژي ها شروع به ظهور كرده اند. هر يك از اين آركولوژي ها مي توانند كل شهر را در يك ساختار عظيم متراكم كنند. اين برج ها از بزرگترين سازه هايي هستند كه تاكنون ساخته شده اند. آنها مي توانند چند مايل را در اطراف پوشش دهند و معمولاً يك مايل ارتفاع دارند.

اين مقياس مهندسي با استفاده از نانولوله هاي كربني كه مي توانند با نيروهاي عظيم درگير مقابله كنند، امكان پذير شده است. اندازه و استحكام بسيار زياد آركولوژي ها باعث مي شود كه عملاً در برابر زلزله، طوفان و ساير بلاياي طبيعي مصون باشند.

هر يك از اين ساختارهاي مستقل هر آنچه را كه براي بقاي انسان نياز دارد را در خود جاي داده است. اتوماسيون در اين ساختارها با روبات هاي هوشمند كه تقريباً تمام ساخت و سازها و تعميرات را مديريت مي كنند، همه جا وجود دارد. و انرژي توسط پنل هاي خورشيدي تعبيه شده در نماي بيروني آنها همراه با توربين هاي بادي اطراف سازه ها تامين مي شود.

سيستم هاي حمل و نقل بسيار كارآمد در سراسر اين سازه ها قرار گرفته اند تا مسافران را به صورت افقي، عمودي يا مورب حركت دهند. و اين نوع محيط شهري بسيار متراكم امكان حركت در اطراف شهر را با سرعت‌هايي كه در قرن‌هاي گذشته ديده نشده بود، مي‌دهد.محاسبات ايمن

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۰:۵۹ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)

معرفي برترين فيلم هاي نتفليكس

ويلي ونكا و كارخانه شكلات سازي (1971)

فيلم

خانواده و بچه ها

يك تاجر روان پريش (جين وايلدر) گروهي از كودكان را به كارخانه شيريني سازي خود دعوت مي كند تا آنها را يك به يك بكشد و به نظر مي رسد يك نقشه شيطاني براي يافتن وارث است. مطمئناً به نظر خانواده دوستانه نمي رسد، اما دهه 70 زمان متفاوتي بود. اما به‌طور جدي: در حالي كه حاوي لحظاتي واقعاً ترسناك است - «قايق‌سواري شگفت‌انگيز»، كسي هست؟ - ساخت جهان به معناي واقعي كلمه شيك، اين اقتباس از رولد دال را به يك كلاسيك تبديل كرده است كه نسل‌ها را فراتر مي‌برد. فقط به طور تصادفي نسخه جاني دپ را كه در حال پخش است قرار ندهيد. اين واقعاً آدم‌هاي كوچك را زخمي مي‌كند. داراي رتبه G.فيلم جذاب هاليوود۱

فيلم روگرتس (1998)

وقتي برادرش ديل در صحنه ظاهر مي شود، تامي پيكلز جوان احساس مي كند كه كمانچه دوم است. تامي پس از دريافت يك حمله عقل از پسر عموي بزرگ‌ترش آنجليكا (كه به داشتن رگه‌هاي پست معروف است)، به زودي با خدمه پوشك پوش خود به سفر مي‌رود تا برادر نوزادش را به بيمارستان برگرداند. داراي رتبه G.

پسري كه باد را مهار كرد (2019)

فيلم

نمايش

اولين كارگرداني Chiwetel Ejiofor يك داستان واقعي الهام بخش است. يك پسر حيله گر 13 ساله (مكسول سيمبا) از يك جامعه كشاورز فقير در مالاوي با غلبه بر موانع متعددي براي ساخت يك آسياب بادي كه معتقد است روستاي خود را در ميان خشكسالي ويرانگر نجات خواهد داد، غلبه مي كند. اجيوفور هم نقش آفريني مي كند و هم كارگرداني مي كند و شور و دلي فوق العاده را براي هر دو به ارمغان مي آورد. درجه بندي نشده. فيلم ماندگار دنياي سينما

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۳۴ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)

معرفي انيميشن هاي دوست داشتني ديزني

مري پاپينز (1964)

بانك ها مطمئناً به يك قرص خنك كننده نياز دارند. وقتي پرستار بچه جادويي و شيرين آنها، مري پاپينز، از راه مي رسد، بچه ها اميدوارند كه برخي از مثبت بودن او مسري باشد. اين فيلم در تركيب جذابيت هاي موسيقي قديمي و انيميشن بسيار تأثيرگذار بود و آن را به يك كلاسيك جاودانه تبديل كرد. دنباله 54 سال بعد با بازي اميلي بلانت هم بد نبود! داراي رتبه G. اخبار مهم سياسي سال 2021

پيتر پن (1953)

نوجواني بي پايان براي وندي و دو برادرش رويايي به نظر مي رسد. وقتي پيتر پن و تينكربل جادويي به خانه‌شان پرواز مي‌كنند و در مورد جواني جاودانه‌اي كه در نورلند به دست آورده‌اند، بحث مي‌كنند، بلافاصله مجذوب مي‌شوند. طبيعتاً، درست است كه وندي و همكارانش نگاهي به اين همه هياهو بياندازند. وقتي آنها اين كار را انجام مي دهند، بيشتر به لطف كاپيتان هوك، همه چيز تغيير مي كند. داراي رتبه G.

 علاءالدين (1992)

اگرچه برخي از شخصيت‌هاي علاءالدين قديمي نشده‌اند، داستان شب‌هاي عربي درباره يك بچه باهوش خياباني كه سه آرزو را برآورده كرد، يكي از لذت‌بخش‌ترين تلاش‌هاي ديزني در دهه 90 است. بخش بزرگي از آن جن موتور دهن رابين ويليامز است، اما حتي فراتر از كمدي، اكشن، آهنگ ها و قلب علاءالدين آن را به اوج مي رساند. اين يك دنياي كاملاً جديد را براي ديزني و به طور كلي انيميشن به لطف استقبال از صداهاي مشهور و هنر به كمك رايانه باز كرد. داراي رتبه G.

منجمد (2013)

به طور اتفاقي با محبوب ترين خواهران ديزني آشنا نيستيد، اجازه دهيد شما را سريعتر آشنا كنيم: آنا و السا پس از رسيدن به شهرت در سال 2013، حتي سردترين قلب هايشان را ذوب كرده اند. در فروزن، السا با قدرت هاي شيطاني مبارزه مي كند ( به معناي واقعي كلمه) كه شهر او را وارد زمستاني بي پايان مي كند. اوف آيا كمك خواهر كوچك او مي تواند وضعيت را اصلاح كند؟ اوه، و با آرزوي موفقيت كه آهنگ محبوب فيلم، «ولش كن» را از سرتان بيرون كنيد! داراي رتبه PG. مزاياي رژيم مديترانه اي

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۱:۱۰ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)

يادگيري زبان با كمك داستان

بنابراين، مقدار كمي از مطالعه سنتي تر هنوز هم مي تواند مفيد باشد، و روند يادگيري را به ويژه براي يادگيرندگان بزرگسال سرعت بخشد. (اين به عنوان "تمركز روي فرم" شناخته مي شود.)

به عنوان مثال، آشنايي با به اصطلاح "قوانين" يك نكته گرامري خاص به شما كمك مي كند آن را سريعتر ياد بگيريد، زيرا مغز منطقي شما مي تواند به تشخيص سريعتر الگوها كمك كند.موسيقي براي درگير كردن مغز

StoryLearning هميشه شما را به سمت توجه به زبان مهم راهنمايي مي كند، درست مثل اينكه معلمي بالاي شانه شما ايستاده باشد.

تمرين عمدي

درست مانند تمركز بر فرم، برخي تمرينات عمدي نيز مي تواند در فرآيند يادگيري مفيد باشد. به عنوان مثال، برخي از افراد تمرينات تمريني يا فعاليت‌هاي گفتاري را براي تمركز مغز، تثبيت آموخته‌هايشان يا معياري ملموس براي پيشرفتشان مفيد مي‌دانند.

با اين حال، اين نوع فعاليت ها اختياري هستند و در روش اصلي نيستند. اين كاملاً با روش‌هاي رايج زبان متفاوت است، و بيشتر برنامه‌ها براي آن مهم هستند، جايي كه انتظار مي‌رود دانش‌آموزان فوراً آنچه را كه در تمرين‌هاي گفتاري يا نوشتاري آموخته‌اند نشان دهند.

دوره هاي آموزش داستان

اكنون كه مي دانيد روش StoryLearning چگونه كار مي كند، وقت آن است كه اين روش را در عمل ببينيد!

ما از StoryLearning براي آموزش زبان هاي مختلف، در سطوح مختلف، به روش هاي مختلف استفاده مي كنيم.

دوره هاي آموزش داستان

دوره هاي آموزشي كامل داستان ما در قالب هاي مختلف ارائه مي شود. دوره هاي كامل مبتدي را براي يادگيري يك زبان جديد از ابتدا پيدا خواهيد كرد. همچنين دوره هاي پيشرفته تري براي بهبود زبان موجود به روشي هدفمند پيدا خواهيد كرد:

Uncovered (مبتدي) - برنامه كامل مبتدي براي يادگيري يك زبان جديد از طريق قدرت داستان.
مكالمات (متوسط) - ياد بگيريد كه بدون زحمت زبان مادري را در مكالمه درك كنيد.
Grammar Hero (متوسط) - بر گرامر زبان جديد خود مسلط شويد.بهترين موسيقي حين مطالعه

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۰۸ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)

يادگيري گرامر

چگونه داستان سرايي به فرآيند يادگيري كمك مي كند

داستان گويي پيوندهاي زيادي در مغز شما ايجاد مي كند كه مربوط به يك رويداد خاص است - در مورد ما، غواصي در داستاني به زبان خارجي. مغز ما اساساً تمام عناصر كوچك مرتبط با اين فرآيند را با ايجاد سيناپس هاي جديد در يك حافظه جديد رمزگذاري مي كند.مراقبت از گوشي هوشمند

شما نه تنها به ياد خواهيد آورد كه يك كلمه خاص چگونه ترجمه مي شود - همچنين به راحتي به ياد خواهيد آورد كه چگونه تلفظ مي شود، در چه زمينه اي از آن استفاده شده است، وقتي با آن برخورد كرديد چه احساسي داشتيد، و چگونه از آن در متن در زبان خارجي استفاده مي شود. در حال يادگيري

كارهايي كه مي توانيد براي تقويت فرآيند يادگيري انجام دهيد

يكي از كارهاي كليدي كه مي توانيد براي كمك به هيپوكامپ در اولويت بندي يك حافظه خاص انجام دهيد، تكرار مداوم آن است. در مورد يادگيري زبان با داستان، مي توانيد اغلب آنها را بخوانيد، كلمات جديد را يادداشت كنيد و بعد از مدتي به آنها بازگرديد.

روش تكرار فاصله اي كه لانگستر استفاده مي كند براي آن عالي است. اين بر اساس تكرار واژگان جديد در فواصل زماني افزايش يافته است تا زماني كه دانش به طور كامل در حافظه بلند مدت جاسازي شود.

مواد شيميايي عصبي كه بر يادگيري و داستان گويي تأثير مي گذارند

همانطور كه قبلاً ثابت كرده ايم، داستان سرايي احساسات را فعال مي كند كه به اطلاعات جديد كمك مي كند تا عميق تر به مغز برسد. قدرت احساسات بسيار قوي است. آنها مي توانند ما را به داستان وادار كنند يا ما را از آن متنفر كنند.

علاوه بر اين، احساساتي كه ما تجربه مي كنيم به شدت با مواد شيميايي خاصي در مغز ما مرتبط هستند. اينها مي توانند به طور قابل توجهي بر روند يادگيري به صورت منفي يا مثبت تأثير بگذارند. بياييد نگاهي به نحوه كار آنها بيندازيم. ترفندهاي رايگان ويندوز 10

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۱۷ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)

عادت هاي سالم

شروع عادت:

براي 2 نفر امتحان كنيد - لازم نيست رنگين كمان را يكباره بخوريد. براي خود چالشي را براي افزودن 2 ميوه و سبزيجات با رنگ هاي مختلف به هر وعده غذايي آماده كنيد، سپس به مرور زمان سبد خريد خود را با رنگ هاي متنوع تري پر كنيد.مهارت هاي فيزيكي مردانه
منجمد را انتخاب كنيد - براي دريافت طيف وسيع تري از ميوه ها و سبزيجات در تمام طول سال، به بخش يخ زده نگاه كنيد - آنها معمولاً به اندازه ميوه هاي تازه مغذي هستند.
 براي انجام كارهايي كه دوست داريد وقت بگذاريد

اين عادت آسان يا كوچك براي شروع نيست. اما تحقيقات به ما مي‌گويد كه از قدرت يافتن معنا و هدف در زندگي خود غافل نشويم – انجام بيشتر كارهايي كه باعث مي‌شود احساس شايستگي، مشاركت و بخشي از چيزي كنيم. نه تنها شما را شادتر مي كند، بلكه ممكن است به كاهش خطر ابتلا به مشكلات سلامتي مانند سكته مغزي و افسردگي نيز كمك كند.

شروع عادت:

فهرستي تهيه كنيد - بنشينيد و فهرستي از همه چيزهايي كه براي بلند شدن از رختخواب در صبح احساس خوبي يا هيجاني به شما مي دهد را جمع آوري كنيد و روي چند موردي كه مي خواهيد در زندگي خود اولويت بيشتري داشته باشيد دور هم حلقه بزنيد.
يك چيز جديد را امتحان كنيد - شايد هميشه مي خواستيد يوگا، نوشتن يا كيك بوكسينگ را امتحان كنيد، يا مي خواهيد يك زبان جديد ياد بگيريد. براي احساس رضايت بيشتر نيازي به 100 سرگرمي نداريد - فقط يك بعدازظهر يا عصر در هفته با يك فعاليت جديد شروع كنيد و ببينيد چه احساسي در شما ايجاد مي كند.توانايي هاي مردانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۳۹ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)

چگونه مهارت هايي را براي فهرست كردن در رزومه انتخاب مي كنيد؟

چگونه مهارت هايي را براي فهرست كردن در رزومه انتخاب مي كنيد؟

معامله اينجاست شانس خوبي وجود دارد كه بدانيد از نظر حرفه اي در چه چيزي مهارت داريد. اغلب، شما مي توانيد از تجربه، وظايف، آموزش و تحصيلات خود به عنوان يك راهنما استفاده كنيد و به شما يك پايه قوي مي دهد. سپس، اين در مورد غواصي عميق تر، بررسي ويژگي هايي است كه مي تواند به شما كمك كند برجسته شويد و همه آن را با شرح شغل مقايسه كنيد.

با استفاده از يك فرآيند ساده، مي توانيد سريعتر پيشرفت كنيد. در اينجا يك راه سريع براي شروع وجود دارد.نكات سرگرمي و آموزش

 

1. فهرستي از مهارت هايي كه مي دانيد داريد تهيه كنيد

همانطور كه در بالا ذكر شد، ساده‌ترين راه براي دستيابي به مهارت‌هاي فعلي، تأمل در تجربيات تحصيلي و حرفه‌اي‌تان است. وظايفي كه بر عهده گرفته ايد، آموزشي كه طي كرده ايد و دوره هايي كه در مدرسه داشته ايد را در نظر بگيريد. در بيشتر موارد، اين به شما ايده هاي محكمي در مورد مهارت هاي فني شما مي دهد.

پس از آن، نوبت به مهارت هاي ارتباطي مي رسد. در اينجا، شما مي‌خواهيد به ويژگي‌ها يا قابليت‌هايي فكر كنيد كه به شما كمك مي‌كنند با ديگران ارتباط برقرار كنيد و روابط حرفه‌اي را دنبال كنيد. اغلب، اينها بازتابي از شخصيت شما هستند، بنابراين از آن به عنوان نقطه پرش استفاده كنيد.

2. شرح شغل براي مهارت هاي ضروري را “من” مي دانم

گام بعدي اين است كه به شرح شغل شغلي كه براي آن درخواست مي كنيد نگاهي بيندازيد و ليستي از مهارت هاي مورد نياز آن را تهيه كنيد. سپس، آن را با توانايي هاي خود مقايسه كنيد. آيا هيچ يك از مهارت هاي هر دو ليستي كه به تازگي ايجاد كرده ايد وجود دارد؟ اگر چنين است، اين موارد براي رزومه شما ضروري است.مفيد از تمام اينترنت

اكنون، توجه كنيد كه آيا مهارتي در شرح شغل وجود دارد كه نداريد. اگر وجود ندارد، عالي است!

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۱۰ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)