heajthysy heajthysy .

heajthysy

عادت های سالم

شروع عادت:

برای 2 نفر امتحان کنید - لازم نیست رنگین کمان را یکباره بخورید. برای خود چالشی را برای افزودن 2 میوه و سبزیجات با رنگ های مختلف به هر وعده غذایی آماده کنید، سپس به مرور زمان سبد خرید خود را با رنگ های متنوع تری پر کنید.مهارت های فیزیکی مردانه
منجمد را انتخاب کنید - برای دریافت طیف وسیع تری از میوه ها و سبزیجات در تمام طول سال، به بخش یخ زده نگاه کنید - آنها معمولاً به اندازه میوه های تازه مغذی هستند.
 برای انجام کارهایی که دوست دارید وقت بگذارید

این عادت آسان یا کوچک برای شروع نیست. اما تحقیقات به ما می‌گوید که از قدرت یافتن معنا و هدف در زندگی خود غافل نشویم – انجام بیشتر کارهایی که باعث می‌شود احساس شایستگی، مشارکت و بخشی از چیزی کنیم. نه تنها شما را شادتر می کند، بلکه ممکن است به کاهش خطر ابتلا به مشکلات سلامتی مانند سکته مغزی و افسردگی نیز کمک کند.

شروع عادت:

فهرستی تهیه کنید - بنشینید و فهرستی از همه چیزهایی که برای بلند شدن از رختخواب در صبح احساس خوبی یا هیجانی به شما می دهد را جمع آوری کنید و روی چند موردی که می خواهید در زندگی خود اولویت بیشتری داشته باشید دور هم حلقه بزنید.
یک چیز جدید را امتحان کنید - شاید همیشه می خواستید یوگا، نوشتن یا کیک بوکسینگ را امتحان کنید، یا می خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید. برای احساس رضایت بیشتر نیازی به 100 سرگرمی ندارید - فقط یک بعدازظهر یا عصر در هفته با یک فعالیت جدید شروع کنید و ببینید چه احساسی در شما ایجاد می کند.توانایی های مردانه


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۳۹ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)