heajthysy heajthysy .

heajthysy

رفتارهاي خودخواهانه در ازدواج

راه حل: با كمك يك درمانگر، ارتباط باز مي تواند به زوجين كمك كند تا دلايل بي اعتمادي خود و راه هايي را كه مي توانند آن را حل كنند، درك كنند. درمانگر همچنين مي‌تواند تمرين‌هاي اعتمادسازي را پيشنهاد كند تا به شما كمك كند ياد بگيريد چگونه به يكديگر اعتماد كنيد. تربيت كودكان آشنا با فناوري

 رفتار خودخواهانه

حتي اگر مي توان با ايجاد تغييرات جزئي در نگرش خود نسبت به همسرتان به طور موثر با خودخواهي مقابله كرد، اما هنوز هم يك مشكل ازدواج گسترده است.

بخش بزرگي از داشتن يك رابطه اين است كه زندگي خود را با يك شخص ديگر و اولويت هاي آنها تركيب كنيد. زوج‌ها اغلب اين انتقال را دشوار مي‌دانند، زيرا اولويت‌هاي جمعي مي‌توانند با اولويت‌هاي شخصي تضاد داشته باشند، كه مي‌تواند مشكلاتي را ايجاد كند.

راه حل: همدلي تنها راه حل رفتار خودخواهانه است. سعي كنيد ديدگاه هاي يكديگر را درك كنيد و توجه را به يك عادت تبديل كنيد. اگر اهداف فردي شما در تضاد با اهداف شما به عنوان يك زوج است، سعي كنيد با شريك زندگي خود با آسيب پذيري آشكار صحبت كنيد.

 مسائل خشم

متأسفانه از دست دادن عصبانيت، فرياد زدن يا فرياد زدن از روي عصبانيت و آسيب جسمي به خود يا همسرتان يكي از مشكلات رايج ازدواج است.

با افزايش استرس ناشي از عوامل دروني و بيروني و در حالت خشم، ممكن است نتوانيم خشم خود را كنترل كنيم و طغيان نسبت به عزيزانمان مي تواند براي يك رابطه بسيار مضر باشد.

راه حل: اگر عصبانيت مشكلي است كه با آن دست و پنجه نرم مي كنيد، با يك مشاور صحبت كنيد تا مهارت هاي مقابله اي را بياموزيد تا خشم را از خود دور كنيد تا بر روابط شما تأثيري نگذارد. همچنين مي توانيد قبل از گفتن كلمات عصباني كه ممكن است رابطه شما را خراب كند، با شمردن تا ده شروع كنيد. مديريت زمان فرزندتان

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۳:۵۴ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)