heajthysy heajthysy .

heajthysy

شکل گیری شهر ها در سال 2100

باستان شناسی های بزرگ به عنوان جایگزینی برای شهرهای سنتی در حال ظهور هستند

تا سال 2100، مسائل زیست‌محیطی و کاهش منابع، بشریت را وادار کرده است که شیوه طراحی مناطق شهری را به شدت مورد بازنگری قرار دهد. و شهرها در حال حاضر به طور فزاینده ای متراکم و خودکفا در شمال اروپا، روسیه، کانادا و قطب جنوب غربی شده اند. روش مراقبت از کامپیوتر

در نتیجه، آرکولوژی ها شروع به ظهور کرده اند. هر یک از این آرکولوژی ها می توانند کل شهر را در یک ساختار عظیم متراکم کنند. این برج ها از بزرگترین سازه هایی هستند که تاکنون ساخته شده اند. آنها می توانند چند مایل را در اطراف پوشش دهند و معمولاً یک مایل ارتفاع دارند.

این مقیاس مهندسی با استفاده از نانولوله های کربنی که می توانند با نیروهای عظیم درگیر مقابله کنند، امکان پذیر شده است. اندازه و استحکام بسیار زیاد آرکولوژی ها باعث می شود که عملاً در برابر زلزله، طوفان و سایر بلایای طبیعی مصون باشند.

هر یک از این ساختارهای مستقل هر آنچه را که برای بقای انسان نیاز دارد را در خود جای داده است. اتوماسیون در این ساختارها با روبات های هوشمند که تقریباً تمام ساخت و سازها و تعمیرات را مدیریت می کنند، همه جا وجود دارد. و انرژی توسط پنل های خورشیدی تعبیه شده در نمای بیرونی آنها همراه با توربین های بادی اطراف سازه ها تامین می شود.

سیستم های حمل و نقل بسیار کارآمد در سراسر این سازه ها قرار گرفته اند تا مسافران را به صورت افقی، عمودی یا مورب حرکت دهند. و این نوع محیط شهری بسیار متراکم امکان حرکت در اطراف شهر را با سرعت‌هایی که در قرن‌های گذشته دیده نشده بود، می‌دهد.محاسبات ایمن

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۰:۵۹ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)