heajthysy heajthysy .

heajthysy

چگونه مهارت هایی را برای فهرست کردن در رزومه انتخاب می کنید؟

چگونه مهارت هایی را برای فهرست کردن در رزومه انتخاب می کنید؟

معامله اینجاست شانس خوبی وجود دارد که بدانید از نظر حرفه ای در چه چیزی مهارت دارید. اغلب، شما می توانید از تجربه، وظایف، آموزش و تحصیلات خود به عنوان یک راهنما استفاده کنید و به شما یک پایه قوی می دهد. سپس، این در مورد غواصی عمیق تر، بررسی ویژگی هایی است که می تواند به شما کمک کند برجسته شوید و همه آن را با شرح شغل مقایسه کنید.

با استفاده از یک فرآیند ساده، می توانید سریعتر پیشرفت کنید. در اینجا یک راه سریع برای شروع وجود دارد.نکات سرگرمی و آموزش

 

1. فهرستی از مهارت هایی که می دانید دارید تهیه کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، ساده‌ترین راه برای دستیابی به مهارت‌های فعلی، تأمل در تجربیات تحصیلی و حرفه‌ای‌تان است. وظایفی که بر عهده گرفته اید، آموزشی که طی کرده اید و دوره هایی که در مدرسه داشته اید را در نظر بگیرید. در بیشتر موارد، این به شما ایده های محکمی در مورد مهارت های فنی شما می دهد.

پس از آن، نوبت به مهارت های ارتباطی می رسد. در اینجا، شما می‌خواهید به ویژگی‌ها یا قابلیت‌هایی فکر کنید که به شما کمک می‌کنند با دیگران ارتباط برقرار کنید و روابط حرفه‌ای را دنبال کنید. اغلب، اینها بازتابی از شخصیت شما هستند، بنابراین از آن به عنوان نقطه پرش استفاده کنید.

2. شرح شغل برای مهارت های ضروری را “من” می دانم

گام بعدی این است که به شرح شغل شغلی که برای آن درخواست می کنید نگاهی بیندازید و لیستی از مهارت های مورد نیاز آن را تهیه کنید. سپس، آن را با توانایی های خود مقایسه کنید. آیا هیچ یک از مهارت های هر دو لیستی که به تازگی ایجاد کرده اید وجود دارد؟ اگر چنین است، این موارد برای رزومه شما ضروری است.مفید از تمام اینترنت

اکنون، توجه کنید که آیا مهارتی در شرح شغل وجود دارد که ندارید. اگر وجود ندارد، عالی است!

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۱۰ توسط:shakiba موضوع: نظرات (0)